Video prohlídka nemovitosti jako atraktivní propagace

Emoce prodávají. Na první pohled je koupě domu nebo bytu naprosto racionální věc, kterou je třeba dobře promyslet. Pokud se však na prodej nemovitosti pro bydlení podíváme blíže, zjistíme, že hlavní roli hrají emoce. Vždyť zájemci o nemovitost se nerozhodují o koupi domu nebo bytu, ale nového domova. Videoprohlídka emoce nabízí. A nejen to, má i další výhody. 


Osobní prohlídka nemovitosti je pochopitelně nenahraditelná. A právě osobní návštěva nejspíš také ovlivní konečné rozhodnutí zájemců o koupi. Pokud však potencionální zájemce zaujme objekt pomocí videoprezentace, ušetří vám to spoustu času. Díky videu přijdou na osobní prohlídku opravdu jen ti, kteří mají vážný zájem. Video jim totiž poskytlo věrohodnou představu o nemovitosti. 

Co je potřeba k natočení opravdu úspěšné videoprohlídky?

  • Připravený scénář. Do detailu. 

  • Profesionální technika. 

  • Stativ s kamerovým posunem. 

  • Dostatek času na přípravu, natáčení a střih videa.

Proč právě videoprohlídka?

Kvalitní fotografie, které zaujmou, jsou dnes již u inzerátů samozřejmostí. Potenciální kupci však chtějí vidět více. Z fotografií si nedokáží představit dispozice domu a ačkoliv možná přidáte k fotografiím plánek, obrázek není ucelený. Navíc krátká videa jsou v posledních letech oblíbená i na sociálních sítích. Není tedy divu, že si mnoho lidí vybírá jen ty nemovitosti, které obsahují také video prohlídku. 


Z marketingového hlediska je vhodné videoprohlídku nemovitosti prodat již na hlavní stránce nemovitosti minimálně vhodný symbolem, který označuje, že nabídka je prezentována pomocí videa. Dosah nabídky pak samozřejmě rozšíří umístění videa na Facebooku, Instagramu nebo YouTube kanálu. Právě na sociálních sítích se totiž lidé sdružují a tráví tam mnoho času. 


Prezentace nemovitosti je při prodeji opravdu stěžejní. I ta nejluxusnější nemovitost se bude špatně prodávat, pokud nebude kladený důraz na prezentaci. Ptáte se, jak je to možné? Ve světě onlinu se špatně prezentované nabídky prostě ztratí. Na inzertních serverech je pravděpodobně lidé přehlédnou a navíc nebudou sdílené na sociálních sítích. Kdo nemá atraktivní fotografie a video, jako by nebyl. A video je bezesporu obrovské plus. 


Ačkoliv má totiž inzerát sebe kvalitnější fotografie, je to stále jen inzerát s mnoha informacemi a obrázky. Někomu to stačí, ale většina lidí chce vědět více. Video by mělo odpovídat na otázky, které mohou kupce napadnout. Mělo by mít něco víc než jen strohé informace o výměře a stavu budovy. 

Co má video navíc? 

  • Prezentuje nemovitost se vším všudy. 

  • Díky němu se lépe orientujete v prostoru. 

  • Projdete zákoutí a můžete se zaměřit na detaily. 

  • Pohodlnější je vnímat obraz než text.

  • Očima lidé nakupují.

Videoprohlídky šetří čas

Samozřejmě, že samotné natočení videoprohlídky a sestříhání do konečné podoby zabere spoustu hodin. Ve výsledku vám však tato práce čas spíše ušetří. Pokud bude video opravdu kvalitně zpracované, může být natolik efektivní, že se kupec i bez osobní prohlídky rozhodne, že má o nemovitost zájem  na místo v podstatě přijde s konkrétní nabídkou. Nebo právě naopak. Díky videu potenciální zájemce zjistí, že to není nemovitost, kterou hledá a na prohlídku se proto nevydá. Tím bude šetřit čas svůj i realitního makléře. 

Video je reálnější než fotografie

Fotografie mohou být často efektivně naaranžované, aby nemovitost ukazovali v hezčím světle. Potencionální kupce zaujmou nádherné fotografie a na prohlídce jsou pak zklamaná. Video však z nemovitosti odhaluje více a dokresluje tak kupci celkový dojem. Díky videu bude mít kupec větší důvěru v makléře i prodávajícího, protože se nebojí ukázat reálný obrázek toho, co nabízí. A důvěra hraje v obchodě opravdu velkou roli. Zvlášť v obchodě, kde jde o miliony. 

Komentáře nebo hudba

Fotografie zapojují do vnímání jen oči. Video však zapojuje také sluch. Kromě vhodné hudby, která vyvolá emoce může video obsahovat také komentáře a informace od makléře. Setkáváme se také s tím, že jsou videa zpracovaná jako krátké filmy nebo filmové spoty. Ty často na první pohled zaujmou svým obsahem a mohou se stát dokonce virálními. 

Časosběrný materiál

Pokud majitel na prodej nemovitosti nespěchá, naskytuje se perfektní příležitost ve videu zachytit nemovitost v každé roční době. To se samozřejmě vyplatí zejména při prodeji domů se zahradou nebo rozlehlejší pozemkem. Video perfektně zdůrazní změny během roku. Na počátku bude romanticky zasněžená zahrada, která na jaře nádherně rozkvete. V létě bude lákat do bazénu a na podzim k vychutnání kávy v barevné zahradě. Potencionální kupec bude mít ucelenou představu o tom, jak lze trávit na zahradě čas i o tom, jak zahrada vypadá v průběhu celého roku.

Co by ve videoprohlídce mělo vyniknout? 

Vždy je nutné vyzdvihovat přednosti nemovitosti. Může jít o skvělou lokalitu nebo zajímavosti v blízkém okolí. Ale samozřejmě také o výhody samotného domu nebo bytu. Jde o skvělý výhled nebo velká okna, prostornou kuchyň s jídelnou, zahradní domek, bazén nebo přilehlou garáž. U každé nemovitosti výhody naleznete. Každý totiž vyhledává něco jiného, takže jako výhody často mohou vyznít naprosté opaky. Lokace ve městě nebo na naprosté samotě. Neobvykle rozlehlý nebo naopak malý pozemek. Nemovitost plná technologií a na druhé straně chaloupka jako po babičce. 

Kdy se videoprohlídka příliš nehodí?

Zatímco u větších bytů a domů je videoprohlídka opravdu účinná, malým bytům by mohla spíše uškodit. Kamera totiž ubere na velikosti místnosti a stísněné podmínky nikoho příliš nenadchnou. V takovém případě je tedy mnohem lepší využít videoprezentaci složenou s fotografií. K nim lze přidat titulky nebo namluvený komentář.


pasted_image_file6687f459bf3d9-image_RUvgT.png

Cookies

Abyste na našem webu našli to, co hledáte a co Vás zajímá, bude potřeba Váš souhlas, který udělíte kliknutím na políčko "OK". Pod tlačítkem "Nastevení" můžete dobrovolně rozhodnout, které typy cookies chcete povolit.

Soubory cookies

Podmínky používání cookies

Provozovatel webových stránek REFA Group s.r.o., si je vědom skutečnosti, že při své činnosti zpracovává informace, které mají charakter osobních údajů ve smyslu zákona č. 110/2019 Sb., O ochraně osobních údajů. Společnost REFA Group s.r.o.. prohlašuje, že si je vědoma důležitosti ochrany takových údajů a dodržování všech zákonných a etických pravidel souvisejících s jejich zpracováním považuje za významnou povinnost vůči svým zákazníkům. Společnost disponuje mnohými operačními funkcemi pro ochranu důvěrných a osobních informací. REFA Group s.r.o. při své činnosti neposkytuje ani neprodává osobní informace o svých klientech třetím osobám, neshromažďuje ani nezpracovává citlivé údaje o registrovaných uživatelích, především osobní údaje o národnostním, rasovém nebo etnickém původu, politických postojích, členství v odborových organizacích, náboženském a filozofickém přesvědčení, trestné činnosti, zdravotním stavu a sexuálním životě.

Cookies

Cookies jsou malé textové soubory, které mohou být používány weby, aby učinily uživatelský zážitek více efektivní.

Co jsou cookies?

Textové soubory, které internetové stránky ukládají na váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy tyto stránky začnete využívat. Stránky si tak na určitou dobu zapamatují úkony a preference (např. přihlašovací údaje, jazyk, velikost písma), které jste na nich zadali, takže tyto údaje pak nemusíte zadávat znovu a přeskakovat z jedné stránky na druhou.

Zpracování osobních údajů

Ochranu vašich osobních údajů bereme vážně. Zpracování osobních údajů probíhá v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně dalších zákonů a evropským nařízením GDPR, který hájí práva našich návštěvníků a zákazníků proti neoprávněnému zacházení s jejich údaji. V následujících řádcích vám přiblížíme, jakým způsobem a za jakým účelem zpracováváme vaše osobní údaje a kdo mohou být jejich zpracovatele. Tyto informace jsou důležité, proto doufáme, že si najdete čas a pečlivě si vše přečtete.

Kdo je správcem vašich údajů?

Souhlasem udělujete společnosti:

REFA Group s.r.o., IČ: 031 67 283, zapsána pod spisovou značkou C 227290, Městského soudu v Praze

aby v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů a nařízení GDPR zpracovávala jako správce osobní údaje dle podmínek níže.

Jaké údaje jako správci zpracováváme?

V rámci našich webových stránek zpracováváme údaje, které nám můžete poskytnout v rámci registrace účtu, vyplnění formuláře, přihlášení k odběru newsletteru, vložení komentáře nebo jiné aktivity související s vaším dobrovolným sdělením osobních údajů. Konkrétně dochází ke zpracováním následujících údajů.

Formulář pro odhad nemovitosti

  • Jméno a příjmení
  • Region
  • Adresa nemovitosti
  • Telefonní číslo
  • E-mail

Další nepřímé údaje

  • IP adresa
  • Soubory cookies (pro účely nabízení relevantního obsahu jen pro vás a usnadnění procházení webových stránek)
  • Informace o verzi prohlížeče a operačního systému pro zajištění správného zobrazení webových stránek

Za jakým účelem zmíněné údaje spravujeme a jak dlouho?

Vaše osobní údaje shromažďujeme za účelem možnosti využívat naše služby a informovat vás o novinkách. Přečtete si více, za jakým účelem spravujeme jednotlivé údaje podle místa jejich vyplnění.

Formulář pro odhad nemovitosti – Osobní údaje obsažené ve formuláři spravujeme pouze za účelem vyřízení vaší žádosti o cenový odhad nemovitosti a v souvislosti oslovením marketingového typu. Vaše osobní údaje nebudou dále zpracovávány ani předávány třetí straně.

Veškeré poskytnuté osobní údaje za výše uvedenými účely jsou poskytované zcela dobrovolně a vyjádření jejich souhlasu probíhá pomocí aktivní interakce (zaškrtnutí) políčka se souhlasem pro jejich zpracování.

Kdy není potřeba dávat souhlas se zpracováním osobních údajů?

Osobní údaje můžeme zpracovávat i bez vašeho souhlasu pouze za účely:

  • Plnění smlouvy jejímž předmětem je poskytnutí služby nebo produktu (např. k plnění smlouvy dochází nejčastěji v případě uzavření závazné objednávky, členstvím nebo užíváním určité služby).
  • Plnění právních povinností, které pro nás vyplývají z obecně závazných právních předpisů.
  • Zpracování v rámci oprávněného zájmů (např. k přímému marketingu, zajištění bezpečnosti a ochrany života).

Jak jsou mé údaje chráněné?

Veškeré osobní údaje, které zpracováváme, se snažíme v maximální míře zabezpečit proti jejich úniku nebo odcizení. Z tohoto důvodu omezujeme jejich manipulaci, kopírování, přenášení nebo přístup k nim jen pro nezbytně nutný účely, ke kterým jste nám udělili souhlas nebo tento účel definuje zákon.

Dále naše webové stránky disponují HTTPS protokolem (platným SSL certifikátem) pro šifrované spojení mezi webem a uživatelem, díky čemuž se minimalizuje možnost jejich odcizení během přenosu dat (registrace, přihlašováni, odesílání v rámci formuláře apod.)

Webové stránky jsou umístěné na bezpečných serverech společnosti HostGator.com, LLC

Kdo všechno má k osobním údajům přístup?

Zpracování osobních údajů je prováděno Správcem, osobní údaje však pro Správce mohou zpracovávat i tito zpracovatelé:
  • Poskytovatel softwaru HostGator.com, LLC

Jaká jsou moje práva v souvislosti s ochranou osobních údajů?

  • Požadovat po nás informaci, jaké Vaše osobní údaje zpracováváme.
  • Požadovat po nás vysvětlení ohledně zpracování osobních údajů.
  • Vyžádat si u nás přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit. Požadovat po nás výmaz těchto osobních údajů.
  • Požadovat přenesení údajů.
  • Právo být informován o porušení zabezpečení osobních údajů v určitých případech. Můžete kdykoliv podat stížnost týkající se zpracování vašich osobních údajů nebo neplnění povinností správce plynoucích z GDPR k dozorovému úřadu. Dozorovým úřadem je v ČR Úřad pro ochranu osobních údajů, se sídlem Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7, www.uoou.cz

Aktualizace zásad pro ochranu osobních údajů

Průběžně můžeme Zásady ochrany osobních údajů upravovat či aktualizovat. Jakékoliv změny těchto Zásad ochrany osobních údajů se stanou účinnými po jejich zveřejnění na této stránce

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 01.01.2022

Poslední aktualizace podmínek proběhla 30.11.2022